Linköping, Gula Studion, Eskilstuna står på agendan.

Äntligen tog tisdagens arbete slut. Det var ovanligt tråkigt idag eftersom vi en gång i månaden har sk. arbetsplatsträff på jobbet och varje gång vi har det påminns jag om varför jag inte läste vidare efter nionde klass - jag blir så jävla sömnig så fort jag sätter mig i ett rum och lyssnar på någon som står längst fram och pratar. Precis som en mattelektion slår sömnen på hårt och skoningslöst.

I morgon ska jag iväg till Linköping för att kompa Sara när hon spelar på ett studentställe, kommer inte ihåg vad det heter...och på lördag bär det av till Eskilstuna och café Sylvia för ett akustiskt framträdande. Det blir tyvärr bara jag, det hade blivit något missförstånd med hur många som skulle komma, så Sara stannar hemma. På det viset räcker gaget till fler räkningar.
Om allt går vägen ska jag dessutom hinna vara i Malmö under Torsdagen och mixa "Diamonds & Photographs" som ska bli första singeln från nya plattan! Det sker på Gula studion i Malmö, tillsammans med Jens Lindgård. Jens spelade in de två första albumen med D&TC och det känns jättekul att få jobba med honom igen. Han är duktig och har en sjuk humor som passar mig perfekt.
Äntligen händer det något!

Comments
Posted by: Makkadam

Vilken fin födelsedagspresent! Att det kommer en singel snart .-D

2009-05-05 @ 23:16:48
Posted by: David F

Ja, jag tycker om att glädja andra, men jag ropar inte hej förrän jag har den tryckta singeln i mina händer. Det har ju hänt förr att projekt bara stannar upp och dör... men låt oss alla hoppas på det bästa och korsa våra fingrar så kommer det nog att lösa sig!

Nu ska vi packa och sätta oss i den minimala hyrbilen och köra till Linköping.

2009-05-06 @ 10:21:59
Posted by: Pernilla

LÄngtar tills singlen släpps jätte mycket :)



Lycka till!!


Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks