Vad fan är det ni skriver egentligen?

Jag lever fortfarande. Jag har bara ingenting att skriva tycker jag, men efter att ha klickat runt på diverse bloggar härom dagen så inser jag att man inte behöver ha något att skriva för att ha en blogg - det räcker med att lägga ut en bild på den senaste blusen man köpt på H&M och skriva att man tycker om den och ska ha den på festen ikväll tilsammans med de här (bild) skorna. Jag vet inte hur många bloggar jag ramlade in på som alla hade exakt samma tråkiga jävla upplägg. Tjejer som bloggar om mode och som dessutom skriver så jävla tråkigt och stelt att man kunde tro de gick i mellanstadiet. Jag säger inte att jag är någon ordvirtuos, men det här bloggfenomenet har fanimej spårat ur helt. Hur kan det finnas så många bloggar med så lite innehåll, som dessutom har 50 - 100 kommentarer efter varje inlägg? Jag menar, det står ju för fan ingenting egentligen...
Tänk på det hörni.

I övrigt:
- Israel och Hamaz är lika goda kålsupare båda två.
- Jag är fortfarande motståndare till illegal nedladdning ( folk ringer och skriver till mig då och då och vill ha min åsikt i frågan och jag säger som jag alltid gjort - det är stöld att sno musik som andra gjort och inte vill ge bort gratis).
- Folk som säger "vill man något tillräckligt mycket så kommer det att lösa sig" får mig på dåligt humör, för det enda jag behöver för att lösa saker är pengar och det är det enda jag inte har.
" Money, money changes everything" som Cindy Lauper sjöng en gång.
- Flight Of The Conchords är det roligaste tvprogrammet någonsin! Aldrig en tråkig stund med den dvdboxen hemma.
- Om fyra dagar fortsätter inspelningen av min platta!

Comments
Posted by: Pernilla

LÄngtar efter din skiva =)

Posted by: Anonym

Åh, jag håller med dig hela och hållet om modebloggs-fenomenet David. Det är SÅ tråkigt och SÅ opersonligt! Kul att hitta din blogg!

2009-01-23 @ 15:59:33
Posted by: Makkadam

Lycka till med inspelandet nu!

2009-01-23 @ 17:13:32
Posted by: Åse

Snubblade över din blogg härom dagen och återupptäckte i och med detta musiken som gjorde mina gymnasieår något lättare att genomlida. Många fina minnen dök upp, bland annat från två spelningar du gjorde i Visby med D&tC. Tack!



Andra säsongen Flight of the Conchords är förresten på G har jag hört.



Ta hand om dig!

2009-01-25 @ 15:12:58
URL: http://aasemaja.blogg.se/

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks