Tillbaks på brottsplatsen

Torsdag.
Det var en stressig dag på gamla goa posten, hur mycket som helst att göra och jag slutade 16.06 och cyklade hem med andan i halsen, slängde i mig lite mat och packade det sista innan vi tog oss ner till Centralen. Vi kom till vårt tåg en minut innan det skulle avgå och möttes av en man i orange overall.
"Var ska ni hän?" frågade han med sur min.
"Ehh, vi ska till Stockholm" sade jag och Sara med en röst, lite tvekande och stressade.
"Ente med detta tåget, ska ni ente..." sa overallmannen. "Det är inställt, spår åtta."
Så vi sprang med alla grejor bland tusen andra stressade resenärer till tåget som stod på spår åtta.17.15 var avgångstid. Klockan 18.30 rullade tåget ut. Starkt jobbat SJ. X fucking 2000! Snabbaste tåget i Sverige.
Kom i allafall upp till huvudstaden tillsist och spelade in bas mest hela dagen i går. På kvällen skulle vi gå p åLandet och ta en öl, men det var stängt så det blev en anna krog istället - en med träpanel och musköter hängande på väggarna.
 Nu sitter jag här nere i källaren i studion och väntar på att Magnus - Mango - Josefsson ska fixa med en rullbandare innan jag kan lägga trummor på en helt sprillans ny låt.
Jag ska lägga upp bilder och sådär om ett tag, men det fattas ett usb minne, så det dröjer.

Comments
Posted by: Makkadam

Detta är så grymt spännande! Hoppas verkligen att det kommer finns möjlighet att köpa skivan via nätet eftersom jag kommer vara utomlands nu igen!



Spotify är för övrigt det bästa som hänt sen färdigskivat bröd ^^ Testat det David?

2009-01-28 @ 11:24:28

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks