Inspelning på gång!



Äntligen händer det något riktigt kreativt! I slutet av November kommer jag att krypa ner i de underjordiska lokalerna som utgör Fashion Police studion i Stockholm, för att spela in vad jag hoppas kommer att bli en skiva. Jag säger "hoppas" eftersom tiden är knapp (jag kan bara ta 4 dagars semester) och jag kommer att få jobba intensivt för att hinna med allting jag hoppas hinna. Jag har väntat länge på det här och det kommer att bli otroligt kul att få bli sådär maniskt inne i musiken igen och få ägna ett par dagar uteslutande åt mitt eget ego. Att jobba på posten är inte riktigt samma kick ;-)...

Det är ju fortfarande nästan två månader tills dess, men jag kommer att blogga och ta lite bilder och sådär för att hålla eventuella intresserade uppdaterade, när det väl drar igång. Det kanske inte är så många, men jag vet att det finns endel som väntar på att få höra något nytt.

Nu är det Fredag och en arbetsvecka fylld med reklam och post är till ända. Jag ska nu njuta i fulla drag av en kopp kaffe och mina fingrar på pianotangenterna.

Comments
Posted by: Makkadam

Ja! Yey! Fint! Bra! Gött!



Fast ja, det var nog ingen överraskning att jag skulle bli glad .-D



Hoppas du är peppad och glad inför inspelningen .-D

2008-09-27 @ 11:22:58
Posted by: Bella

Åh, va kul! Keep me posted :)

2008-09-27 @ 15:21:23
Posted by: Sandra

sjukt roligt! hoppas allt går bra:)

Posted by: Viktor

Fasiken va roligt David!



Lycka till! Gött som fan!

2008-09-29 @ 01:56:52
URL: http://www.gardsater.se
Posted by: Malin

Oh vad glad jag blir att läsa att du är på gång med ny musik. Längtar tills det kommer ut !

2008-09-29 @ 09:53:27
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1
Posted by: David!

Detta var dagens glädjeämne, David! Riktigt roligt! Blir det någon nyinspelning utav låtarna på; I Saw My Reflection And I Didn't Recognize Myself - EP eller är det för oss - helt okända låtar? :)

2008-09-29 @ 17:32:54
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Posted by: Anna

Jaa! Vad roligt! Jag ser fram emot detta, Ta den tid du behöver.

2008-09-30 @ 12:13:35
Posted by: Andreas

Äntligen! Hoppas du får flyt i studion!

2008-10-02 @ 11:36:33
URL: http://kazika.webblogg.se/

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks