Now She Sleeps In A Box...

Browsade internätet och hittade de här två väldigt olika versionerna av Now She Sleeps In A Box In the Good Soil Of Denmark. Det är inte någon vidare ljudkvalité på någon av dem, men det känns ändå väldigt coolt att veta att det finns folk där ute på andra sidan jordklotet som har lyssnat på min musik och dessutom tagit sig tid att göra något med det.
Ok, kanske mer hjärta än kunnande emellanåt, men det värmer.

Gå in och kolla.

http://www.youtube.com/watch?v=s9P1PR83vck

http://www.youtube.com/watch?v=R7b0TVYysM0

I övrigt:
tja, lördag, sol...inte mycket mer än så just nu.


Comments
Posted by: Maria

En stor anledning till att jag fortsatte lära mig gitarr i gymnasiet är Song against life. Jag gav den i gitarrläxa till mig själv och tog ut ackorden. Fortfarande kan jag inte spela sådär snabbt! Men jag kan spela på mitt sätt, och det är inte dumt.

Posted by: Makkadam

Att spela Davidlåtar är ju något av det bästa terapiarbetet som finns! Blir mycket David i mörkret just nu.

2008-10-09 @ 22:54:16
Posted by: dan

the 2nd link is to me (terra dentata). i'm thrilled you like it enough to post! once i get a better mic (and maybe more know-how), i want to re-record those.



according to google, this is my comment in swedish:



Den andra länken är till mig (terra dentata). Jag är glad att du gillar det nog för att skriva! När jag har fått en bättre mikrofon (och kanske mer know-how), Jag vill åter spela in dem.

2008-10-13 @ 01:58:33
URL: http://kingnixon.livejournal.com

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks