Dagen innan den där kärleksdagen.

Okej, nu har jag fått den tekniska support jag behövde för att kunna använda datorn ordentligt och jag har - kors in the fucking ceiling - börjat spela in igen. Nu låter det riktigt bra med pianot.

Enligt en expert tar det ca. hundra dagar på ett nytt jobb innan man anses vara en i gänget och inte "den där nya killen", så då har jag i allafall runt en åttifem dagar kvar som rookie.
Jag har sprungit upp och ner i ett antal trappor runt Möllan i dag och som brukligt värker fötterna ordentligt. Dricker kaffe och ska nu in till datorn en stund innan det bär iväg för att klippas och sedan träna. Sen är det kväll och dags att sova för att gå upp och jobba igen...livet rinner iväg under mina fötter. Känner någon igen sig?

Comments

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks