....

I går hörde jag om Broder Daniel - gitaristen Anders Götberg som tagit sitt liv och det känns så otroligt sorgligt. Inte för att han spelade i Broder Daniel utan för att en ung människa väljer att sluta sitt liv på det viset. Det är så hemskt att någon kan känna så och det blir så otroligt futtigt när man försöker sätta ord på det. Jag ska inte försöka, bara säga att jag vet hur det känns att förlora någon på det viset och jag känner så starkt med hans anhöriga. Jag är uppriktigt ledsen för deras skull.
Jag har inget att tillägga...

Comments
Posted by: Magnus J

Beklagligt. Fy. Usch. Fredik som spelar med oss nu, var med på BD-s sista turné. Allt är tragiskt. Jag kan varken säga mer eller mindre.

Mitt liv består i att spela in andras musik, säga att den är bra eller dålig, korrigera, ta om igen, paus och spela in igen. Äter pasta på kvällen. Sover över i studion. Saknar mor och far i Småland, tänker på brorsan i Malmö och mina systrar.

Försöker vara hygglig mot mina vänner, mer andlig än materiell. Äter ensidig kost, röstar rött, klagar blått. Sjunger navelskåderitexter. Önskar mig bort men hatar att resa. Tänker på Malmö. Vill hjälpa vänner men är självupptagen. Somnar efter mitt arbete och är nöjd med det.

Ja mitt svar på hur vi andra lever är väl att man har ett tråkigt och innehållslöst liv. Men att det duger för en B-kille som mig.


Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks