Tack Sandra

Ja, jag måste säga tack till alla som skriver och säger snälla saker om min musik, ni ska veta att det betyder så jävla mycket att veta att det finns folk som faktiskt lyssnar och bryr sig...så - tack för det!

I dag band jag fast ett helt trumset på min pakethållare och lyckades med nöd och näppe få upp det till replokalen. Det tog en del svett och ett par vält med cykeln, men så småningom kom jag fram. I ett stycke och utan att vara arg eller sur. Någon bröt sig in i de flesta vindsförråden i vårt hus härom dagen och eftersom jag ändå skulle spela in trummor, så tog jag mitt kit från vinden så de inte försvinner...
Jag har påbörjat ett projekt som jag tror kommer bli riktigt trevligt och kanske t.o.m. njutbart att lyssna på när det är klart och först ut i detta projekt är en hyfsat ordentlig inspelning av "Line", som jag lade ut en hemmainspelning av på Utube för ett tag sedan.  Folk har efterlyst en inspelning av låten och jag är populistisk och slänger kappan efter vinden och har således påbörjat arbetet med den...en dag skall ni få höra, jag lovar!

Sedan var det någon som ville höra historien om Björns Vänner och min medverkan i det. Det kanske kommer en berättelse om det också, men inte idag.

Nu ska jag fixa lite till med låtajävelen innan det ska handlas kvällsmat.

Hej på er.

Comments
Posted by: Makkadam

Line! Ja David!! Ja! Jag är helt såld på den låten!
*spännande spännande*

2007-10-25 @ 04:28:41
Posted by: Terje

Jag följer slaviskt din blogg och känner att jag lämnar kommentarer för sällan. Jag älskar "Line" och ditt grymma pianospel i verserna!! Hoppas allt reder sig med inspelningar och ekonomi.

2007-10-25 @ 20:58:41
Posted by: sara-san

jag kan knappt vänta tills låten blir klaar! av det man hörde på youtube så var den grymm!

Posted by: Kogo

Va glad jag blir. Line goes record :).

2007-10-28 @ 02:33:03
Posted by: sofi

tears are in your eyes är smärtsamt fin.

2007-10-31 @ 06:44:55

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks