Dagens Roligaste

image105
Denna underbara historia hittade jag på gatan

Kommer du ihåg hur det var när man var liten och skulle skriva berättelser i skolan? Det kunde vara korta små historier om allt och inget, själv skrev jag en gång en skräckis om en kista i ett slott och när man öppnade den så fann man.....en burk med slotts senap! Ouähh, buuh vad läskigt.
Nåja, idag fann jag denna något korta, men effektiva historia om en ödla. Kort men koncis som det heter.

Undrar bara när ödlan gick över gränsen och blev för störd. Hur var den innan, när den var störd men ändå höll sig på rätt sida av vansinnet? Jag undrar, jag undrar och aldrig lär jag få veta.

Comments
Posted by: Anders Weberg

klockrent!!

Posted by: Malin

Haha, vilken söt liten (väldigt liten) berättelse :D
Otroligt vilken utveckling du har gjort - från att skriva från om små ödlor till att göra hela låttexter med kanske jaa... lite mer innehåll på något sätt ;)

2007-10-04 @ 11:42:31
Posted by: David

Det är en söt berättelse, visst är det - men det är inte jag som skrivit den, jag hittade den på gatan i går...en kort historia med många infallsvinklar...

2007-10-04 @ 12:06:50
Posted by: Emil

Kolla in www.foundmagazine.com, en hel tidnig baserad på detta med lattjo lappar som folk hittar lite här och var.

2007-10-04 @ 17:19:13
Posted by: Kitty

Haha, nej vad fint! Tänk när man var så enkel och oskyldig i sitt uttryck.
En annan sida forutom foundmagazine som är bra är www.postsecrets.com.
Värmer mitt hjärta lite varje söndag :)

2007-10-04 @ 21:02:16

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks