Fyra Låtar

Ok, dags att uppdatera lite. Jag har suttit fokuserad på datorn den senaste tiden och det börjar växa fram mer eller mindre färdiga versioner av fyra nya låtar. Det ska till lite smått och gott, bla. lite vackra vokaler av Sara innan det kan kallas färdigt.Sedan hoppas jag att min brorsa kan visa mig lite tricks när det gäller mastring/ mixning, för det verkar som att min dator redan börjar krokna lite, den sackar efter ibland och ibland blir det bara ljud i ena luren och då får man starta om den och hoppas på det bästa.
Det blir fyra låtar som sagt och det som stör mig lite är att "Line" - som var den första låten jag började med- nu har blivit den som jag tycker minst om...men smaken är som baken och förhoppningsvis kommer någon bli glad för den också.
Mer information kommer när det börjar bli klart.

 

Och det är fan höst igen och det vackra trädet på vår innergård tappade alla löv inom loppet av en vecka.Nu är det Mordor fram till våren kommer igen.

Tack för alla snälla ord!

Comments
Posted by: Makkadam

Jag var helt övertygad om att du satt och pysslade med låtar eftersom det var så dålig uppdatering på bloggen.

Om Line är den sämsta så vågar jag knappt tänka på hur bra de andra kommer vara .-)

Hoppas länken med Beppe funkade till slut.

Hong Kong väntar med spänning på dina nya alster!

2007-11-07 @ 05:23:18
Posted by: Kogo

Låter spännande om Line är den som blev sämst av de 4 med tanke på hur bra den är. Kul att det händer något med musiken igen David :D.

2007-11-22 @ 13:58:21

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks