En slags intervju på nätet.

För ett tag sedan gjorde jag en kort intervju för en amerikansk blog. Den kan man läsa här.

Utöver det så har jag , hör och häpna börjat ett jobb. Inom kommunen. Med arbetaroverall och rejäla skor så skall jag åka runt och tömma papperskorgar och hålla rent i allmänhet. Jag gillar det. Det är som utedagis.


Förresten så hittade jag det här på nätet. Läste texten och "Vad i helvete! Finns det en ung och snygg variant av mig?! Som springer runt och raggar tjejer! För jävligt!"

;-)



Comments
Posted by: Mango

Det låter skönt det där med ditt jobb! Jag har haft feber i en vecka, smider och täljer på min blogg.

Posted by: Dejv!

"yngre och snyggare version av David Fridlund" Måste vara tung läsning :P

2007-06-19 @ 12:23:04
Posted by: David

Dejv: ja, haha...vad i helvete liksom!? Är jag gammal och ful nu också?
:-=

2007-06-19 @ 17:38:24
Posted by: Dejv!

haha bara att inse David, du är en föredetting! ;)

2007-06-20 @ 01:15:14
Posted by: Makkadam

Kul intervju. Måste vara svårt att svara på frågor som vilken frukostflinga man är. Kan tänka mig att det kommer en hel del lustiga frågor.

2007-06-20 @ 10:44:25
Posted by: David

Ja det där med frukostflingan känns väl lite sådär...men det har funnits värre frågor. Den tråkigaste är nog: "Varför sjunger du inte på Svenska?"

2007-06-20 @ 10:48:56

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks