Nu jävlar...

image123

I dag, den 17/12 är det min födelsedag och vilken bättre present kan jag ge mig själv än att ge bort musik till andra?
Det är roligare att ge än att få och i den andan uppmanar jag er alla att gå in på nedanstående länk, klicka och ladda hem 4 nya låtar, lite text och bild. Alltsammans är gratis om man vill. Man kan även hitta instruktioner för hur man gör för att betala för det om man hellre vill det.
Låtarna är samlade under titeln
"I Saw My Reflection And I Didn't Recognize Myself" och är tänkta att fungera som en EP.
Hemmainspelat, oredigerat och omastrat, inget glitter eller bling bling, ingen dyr förpackning, ingen marknadsföring och ingen lyx, bara lite musik för att hålla mig själv vid liv.

Jag hoppas verkligen att ni tycker om det och att det kanske t.o.m. skänker lite glädje nu såhär veckan innan jul.

Ett stort TACK till Anders Mortensen som hjälpte mig med att få ihop paketet!

Kärlek och respekt
/David

Comments
Posted by: Makkadam

Kärlek David! Bara ren kärlek!

2007-12-17 @ 16:06:09
Posted by: Truls

NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bra låtar, bra ep! Grattis på födelsedagen! /truls

Posted by: Malin

GRATTIS !!!!! Hoppas att du får en jättebra dag.
Och tack så mycket för musiken. Bättre julklapp än så kan man nog inte få. Ska lyssna på den nu och njuta.

2007-12-17 @ 16:42:23
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1
Posted by: Makkadam

David!
Har poppat igenom EPn nu på de två sätten det går att poppa musik. Hörlurar och högtalare. Du sa att jag inte skulle lägga för mycket föväntningar i låtarna med förväntningarna uppfylldes. De uppfylldes till toppen av min torra kropp och jag är återfuktad! With Every New Day är fruktansvärt fin och det håller hela vägen till det sköna slutet på skivan! Inte nog med att jag gillade Line redan på Youtube men med basen och Sara så växer låten enormt. Känner att jag använder lite mycket superlativ med det är det värt.

Det är fint att du bjuder på bilder, texter och brev. Det blir personligt och speciellt!

Tack David för att du fortsätter. Tack David för att du öppnar dig själv för min och andras skull. Tack David för allt jobb du lägger ner.

All lycka till dig och invånarna! Ha en bäst födelsedag och en God Jul!
//Makkadam

ps. Tar du Hong Kong dollar? ,-) ds.

2007-12-17 @ 17:43:16
Posted by: Fai

Som jag har väntat på detta! Värt att kolla in bloggen varje dag.. Älskar din musik, fortsätt göra oss glada! Peace :)

2007-12-17 @ 18:20:55
Posted by: Ellen

Egentligen har jag lust att skrika "SHIT" och "OMG det här är för bra för att vara sant".
Men jag nöjer mig med att säga TACK(!!!) och säga att du har gjort en liten människa väldigt lycklig.

2007-12-18 @ 09:03:12
Posted by: Sara

Hej, tack! Jag gillar verkligen verkligen pianot på Anything. Så fint.

2007-12-18 @ 11:00:01
Posted by: Anna

Håhåhå... världens bästa tidiga julklapp och just vad jag behövde. Miljoner tack för att du finns och för att du sysslar med sånt här fantastiskt. För det är just det det är, uteslutande fantastiskt. Grattis i efterskott också hörrödu!

2007-12-18 @ 19:13:47
Posted by: sara-san

wow! spännande att höra dom låtarna! god jul!

2007-12-19 @ 09:49:23
Posted by: Martin

Tack så mycket David! Vill bara säga att det är lite synd att du inte skrev med ditt kontonummer i ditt brev. Istället för bara några tryck på datorn måste man nu ta sig till ica för att köpa kuvert och frimärken för att sponsra din musik. Så jobbigt behöver det ju faktiskt inte vara... Tror du förlorar en del slantar på det!

Men tack så mycket för den fantastiska musiken!
//Martin

2007-12-19 @ 11:03:23
Posted by: Sandra

Vad ska man säga?
Jag vet inte, jag är mållös, ungefär. Sitter och funderar på hur jag ska skriva som kan förklara hur mycket jag uppskattar ditt arbete och hur bra det är. Men jag får nog återkomma, för jag tror jag tappade orden. Förvänta dig ett litet brev efter all denna julhysterin. :)

Världens finaste julklapp. Tack ska du ha!
Och grattis i efterskott, hoppas du fick en jättebra dag.

2007-12-19 @ 17:51:12
Posted by: David Fridlund

Tack till alla som skriver så snälla saker! Det är fantastiskt att få respons och att veta att folk tycker om det...
Martin - du har nog en poäng med det där med kontot, jag vet att många drar sig för att skicka brev, riktiga brev, men tänk vad trevligt om det finns några som faktiskt gör det för ett brev kan man spara och ha kvar, det kan man inte med email och sådant, inte på samma sätt...men jag tror du har rätt. Sedan är jag skeptisk och tror att jag ska råka illa ut om jag lämnar ut mitt kontonummer
över nätet...man vet aldrig, med min tur skulle kontot säkert bli kapat...;-)

2007-12-19 @ 20:12:10
Posted by: Milla

I like what I hear. Visst är det underbart när någon kan fånga en känsla så bra som du gjort. Så underbart. Tack. :)

2007-12-21 @ 22:09:09
URL: http://millavanerholm.blogg.se

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks