Eehh...

Hej igen. Kommer du ihåg mig?
David Fridlund heter jag och jag bloggar högst...eh...sporadiskt.
Sitter på ett cafe i Clarksville - området där vi numera bor här i Austin. Solen skiner från en klarblå himmel men det var kallt i natt. Minusgrader, faktiskt.
Vi kämpar vidare med jobb och försöker få allting att gå ihop.
Den sista Mars släpps min skiva i Sverige och jag hoppas få till ngt slags releaseparty här i Austin. Kanske på kyrkan där jag jobbar...
Får se vad som händer.
Snart är också min nya hemsida klar, det jobbas på febrilt med den vet jag.

I övrigt är jag för trött för att ha ngt vettigt att skriva idag.

Ha det fint mina vänner!

P.S. Du som ville ha ackord till Hangin In The Air - förlåt att jag aldrig svarade, jag har inte haft tid helt enkelt, men jag ska försöka fixa det så småningom även om det är försent till det du ville ha dem till...


Comments
Posted by: Pernilla

Vad skoj med ny hemsida, får länka den sen så man kan gå in och spana =)

Posted by: David

Ja, hemsidan blir nog fin när den blir klar. Ska försöka vara lite bättre på det där med att skriva också, hehe...!

2010-02-18 @ 17:07:10

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks