I'm Alive

Jo, jag lever och andas osv. Befinner mig som sagt i Austin Texas, USA nu för tiden. Den största delen av min tid har hittills gått åt till att leta efter bil och jobb. Bilen hittade vi efter ett par veckor - jobb däremot har visat sig vara en helt annan femma. Jag har varit inne på...ca en million olika ställen och snackat och lämnat cv osv, hittills utan resultat.
Jag forsoker att vara lugn och intala mig att det kommer att ordna sig. Men det har varit tufft hittills.

I Sverige jobbas det vidare med mixen av min nya platta.  Snart nog kommer jag att dela med mig sa att ni kan lyssna ocksa!

Hoppas ni (om det finns nagon kvar) som laser har, har det bra!

Namaste

David

Comments
Posted by: Niklas

visst läser vi fortfarande! och väntar med spänning på att få lyssna också! hoppas det löser sig med jobb.

2009-10-27 @ 23:17:54
Posted by: Sebastian

Kom på att det var länge sedan man lyssnade på D&tc. Eftersom jag fyller år idag och inte hade skivorna sen innan (sry) så önskade jag dem alla i present av nära o kära. Fortsätt med musiken, din röst är verkligen unik och behövs!

2009-10-29 @ 17:02:31
Posted by: Makkadam

Klart vi läser! Så lätt glömmer vi inte!

2009-10-30 @ 00:07:01
Posted by: Pernilla

Kul att äntligen höra ifrån dig...hoppas du snart hittar dig ett jobb.



Är så nyfiken på skivan!!

Posted by: terje

Äntligen ett nytt inlägg! kämpa på med jobbsökandet o hoppas frustrationen ger inspiration till några nya mästerverk! Har du spelat på gatan nåt som du gjorde på ströget? Ser fram emot nya skivan!!



Mvh/Terje

2009-11-02 @ 22:30:54
Posted by: Andreas

Skönt att höra att du fortfarande finns och att musiken inte är ett nedlagt projekt. Det löser sig med jobb, det är jag övertygad om. Kämpa på! När ser vi dig på hemmaplan igen? Aldrig?



Lycka till med allt.



//Andreas

2009-11-03 @ 14:24:36
Posted by: P

Hepp,

Har följt er (dig) sedan det började och sett D&TC många gånger. Helt klart ett av de bästa band jag någonsin sett live! Det saknas helt klart band med den energin och inlevelsen just nu.

Hoppas på en återförening!

2009-11-07 @ 00:46:47

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks