Beställ en skiva!



Den börjar bli sliten nu, mallen som jag har som grund till omslaget till den demosamling jag satt ihop. Jag har sålt slut varenda ex nu, men kan göra fler vid beställningar.
Antingen skickar man ett kuvert innehållande 100 sek + ett frankerat kuvert med ditt namn och adress, eller så går man till min
MySpace sida
där det finns en "donations button" som leder till min Paypal. Där kan man gå in och lämna en donation á 120 SEK, samt lämna namn och adress så skickar jag en skiva.
Den innehåller...eh, vad är det nu...13 låtar inspelade under 1999 - 2009. Låtar som är tidigare outgivna, men som är bra för det.
Detta är alltså demoinspelningar som jag gjort och det är inte inspelat i studio. Det är 100 % spelglädje framarbetat hemma hos mig och i olika replokaler.

Sista datum att beställa var tidigare sista juni. Jag har flyttat fram det datumet lite, till den 10 Juli. Efter det tar jag inte emot några beställningar eftersom jag då kommer vara fullt upptagen med att packa inför amerikaflytten!


Comments
Posted by: Makkadam

Har redan köpt en! Tyvärr finns den hos min polare hemma i Sverige och jag kommer inte få lyssna förän jag kommer hem .-/ Poor poor me.

2009-06-23 @ 14:59:41

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks