Beppe Special

Ok, reklam ska heslt hållas borta från webbplatser och bloggar etc. men jag känner ändå att jag måste säga:

TACK till
4Sound som har varit snälla nog att sponsra mig med en laptop för inspelning!

Den kommer garanterat att gå varm här hemma och i framtida replokal. Om vi nu hittar någon.

Jag har redan börjat jobba med den och har i två dagars tid försökt ställa ett tillfredställande pianoljud. Jag tänker att pianoljudet är det viktigaste eftersom nästan alla nya låtar är skrivna och baserade på piano...
Beppe hjälper till så gott han kan, han är med överallt mest hela tiden.


Comments
Posted by: Malin

Söt katt minsann :)

Posted by: Makkadam

Vad fint att du far hjalp! Av bade Beppe och 4sound.

Det ar valdigt fint att lyssna pa D&tC nar man aker med Shinkansen over hela Japan. Det kan jag lova!

2008-01-12 @ 13:33:23

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks