Hemsidan funkar igen.

Det tog ett tag, men nu är räkningarna betalda så nu fungerar David & the Citizens hemsida igen. Tack till Bad Taste, räddare i nöden!

Festivaldags nu visst, folk åker land och rike runt och kastar sig ii lera och pisstinkande buskage, super och knullar och kollar in ett och annat band också kanske... Sova i tält är inte så jävla roligt, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tycker om att spela på festivaler.
Det var längesedan vi spelade på Hultsfred dock. 2002 närmare bestämt. Det är länge sedan. Nästa sommar - då jävlar ;-)
Nej det känns ganska avlägset med den saken faktiskt, men det vore skoj. Fast någon får nog starta upp en seriös lobbyverksamhet om det skall bli något.

Idag var det bara 15 grader när vi vaknade. 15 grader gör ingen sommar. Jag börjar bli mer och mer värmeberoende. Tidigare har jag aldrig haft något problem med vinter och höst, jag har t.o.m. tyckt om mörkret och vinden och det piskande regnet, t.o.m. att cykla i motvind som man alltid gör i Malmö, men nu...blir jag gnällig över 15 grader. Vart är jag på väg egentligen?

Så det här med EU moppar verkade engagera folk. Onsala är tydligen värst. Ja där ser man...


Comments
Posted by: Sue-Ellen

You're going to Texas baby, Tex-Ass!!!

2007-06-13 @ 11:53:52

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks