Tre dagar innan jul...

...så kommer jag tillsammans med Sara att genomföra en spelning på káfe Deluxe i Växjö. Jag vet att jag sa för ett tag sedan att det inte skulle bli fler spelningar på ett tag, men vad fan skall man göra..? Det är ju trots allt så kul att spela live att det är svårt att låta bli.
Det kommer att vara ett piano, en elgitarr, en fläktorgel och våra röster.Det blir en del låtar från Amaterasu och en och annan nygammal bit. Kanske det blir en cover också, jag får se...

Man kommer även kunna köpa sig ett ex av Saras nya demo EP "You" Is More Me Than "I". Passa på!

Så kom till Växjö den 21 december och lyssna på lite pianoklinkande!


Växjö



Comments
Posted by: Anonym

Hej David. Jag tänkte bara säga att du verkar vara en väldigt intelligent och kreativ person. Just nu är jag ganska deppig, men insåg att jag inte hade lyssnat på Amaterasu på ett tag och så gjorde jag det. Underbart! White Van muntrar verkligen upp mig. Tack.

2005-12-13 @ 17:07:05
Posted by: David

Tack! Ja, kreativ är jag i alla fall....:-) Och det värmer alltid lika mycket att veta att (min) musik värmer andra själar än min egen! Amaterasu är en skiva jag är väldigt stolt över. Hoppas du mår bättre nu? Ha en fin jul!

2005-12-13 @ 22:11:04
Posted by: n0 21

http://pophannah.blogspot.com/2005/12/2005-rs-bsta-snger.html

2005-12-15 @ 04:45:12

Comment this entry:

Name:
Remember me?

Email address:

URL:

Comment:

Trackbacks